0. OBJECTE

Aquestes condicions generals regulen l’adquisició dels productes i serveis oferts en el lloc web www.lorigen.cat, de què és titular ESCOLA DE CUINA EL MORTER S.L. (des d’ara, L’Origen).

L’adquisició de qualsevol dels productes i serveis comporta l’acceptació plena i sense reserves de totes i cadascuna de les condicions generals que s’indiquen, sense perjudici de l’acceptació de les condicions particulars que puguin ser aplicables a l’adquirir determinats productes i serveis. Aquestes condicions generals es poden ser modificades sense notificació prèvia, per tant, és recomanable llegir amb atenció el contingut abans de procedir a l’adquisició de qualsevol dels productes i serveis oferts.

1. IDENTIFICACIÓ

L’Origen, en compliment de la Llei 34/2002, de 11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, l’informa que:

  • La seva denominació social és: ESCOLA DE CUINA EL MORTER S.L
  • El seu nom comercial és: L’ORIGEN.
  • El seu CIF és: B60883535
  • El seu domicili social és a: Carrer Sant Pere, 7 amb codi postal 08560 de MANLLEU (Barcelona; Espanya).
  • Està inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona al Tom 28325, Foli 13, Full B-132.755 inscripció 1a.

2. COMUNICACIONS

Per comunicar-se amb nosaltres, posem a la seva disposició diferents mitjans de contacte que detallem a continuació:

  • Telèfon: 93 850 72 94
  • E-mail: [email protected]
  • Adreça postal: Carrer Sant Pere, 7 amb codi postal 08560 de MANLLEU (Barcelona; Espanya).

Totes les notificacions i comunicacions entre els usuaris de la web i L’Origen es consideraran eficaços, a tots els efectes, quan es realitzin a través de qualsevol mitjà dels detallats anteriorment.

3. PRODUCTES I SERVEIS

A través d’aquest web L’Origen ofereix la possibilitat als seus clients a poder reservar online la seva comanda de paelles i plats preparats. Els plats poden anar variant, segons: mercat, producció i demanda. Es treballa amb produccions diàries amb productes cent per cent frescos i sense conservants.

L’Origen es reserva el dret de decidir, en cada moment, els productes i serveis que s’ofereixen als clients. D’aquesta manera, L’Origen podrà, en qualsevol moment, afegir nous productes i serveis als oferts actualment. Així mateix L’Origen es reserva el dret a retirar o deixar d’oferir, en qualsevol moment, i sense previ avís, qualsevol dels productes i serveis oferts.

Tot això sense perjudici que l’adquisició dels productes i serveis només es pot fer mitjançant la subscripció o registre de l’usuari. El mateix usuari crearà el seu nom d’usuari i contrasenya, a través dels mitjans proporcionats per L’Origen a la plataforma, els quals l’identificaran i s’habilitaran personalment per poder tenir accés als productes i serveis. Un cop dins de www.lorigen.cat, i per accedir a la contractació dels diferents productes i serveis, l’usuari haurà de seguir totes les instruccions indicades en el procés de compra, la qual cosa suposarà la lectura i acceptació de totes les condicions generals i particulars fixades en www.lorigen.cat.

4. DISPONIBILITAT

El ofert en a al web aquest subjecte a la disponibilitat de mercat ja que treballem amb productes frescos diàriament, has d’esperar el segon mail del confinació i estar atent a possibles notes i / o avisos que li puguem enviar. L’Origen no es responsabilitza dels danys o perjudicis que puguin produir-se a l’usuari conseqüència de fallades o desconnexions a les xarxes de telecomunicacions i que ocasionin suspensió, cancel·lació o interrupció del servei de www.lorigen.cat durant la prestació d’aquest.

5. PROCÉS DE COMPRA I / O CONTRACTACIÓ

Per realitzar qualsevol compra a www.lorigen.cat, cal que el client sigui major d’edat. A més, cal que el client es registri en www.lorigen.cat a través d’un formulari de recollida de dades en què es proporcioni a l’Origen la informació necessària per a la contractació; dades que en qualsevol cas seran certs, exactes i complets sobre la seva identitat i que el client ha de consentir expressament mitjançant l’acceptació de la política de privacitat de L’Origen.

Els passos a seguir per realitzar la compra són:

  1. Seleccionar els plats a la pàgina web i clicar a “Afegeix” per incorporar a la cistella.
  2. Confirmar comanda. Apareixent en pantalla els productes / articles seleccionats, les unitats de cada un amb el preu individual i el preu total amb el desglossament de el preu base i impostos.
  3. Un cop confirmada la comanda l’usuari haurà d’accedir al seu compte, si prèviament no ho ha fet, o crear un compte nou, si encara no té compte. Un cop això passarà a omplir les dades que faltin al formulari.
  4. Després de la confirmació de la direcció, en el següent pas (en cas d’haver seleccionat lliurament a domicili) apareixeran les despeses de lliurament a domicili.
  5. A continuació, passarà a l’últim pas, on podrà realitzar el pagament.
  6. A l’instant el client rebrà un correu electrònic informant que la comanda ha estat enviada; tot i que encara falta el segon correu electrònic de confirmació.
  7. En un termini màxim de 48 hores des de la realització del pagament, el client rep un correu electrònic confirmant la comanda i el desglossament de la mateixa. Així mateix és recomanable que el client imprimeixi i / o guardi una còpia en suport durador de les condicions de venda al realitzar la seva comanda.

6. DURADA, RENOVACIÓ I CANCEL·LACIÓ DEL CONTRACTE

La durada de la contractació dels serveis finalitza amb el lliurament de la comanda.

7. LLIURAMENT

PRODUCTES

La comanda serà recollida pel client a l’establiment excepte si ha sol·licitat l’opció d’entrega al domicili designat pel client en el moment de la contractació.

ÀREA DE LLIURAMENT:

En cas d’haver optat per l’opció de lliurament a domicili el cost és de 5 € dins el municipi de Manlleu i de 10 € en les següents poblacions: Torelló Roda, Sant Hipòlit i Vic.

En cas de seleccionar una altra població, ha de trucar-nos tal com s’indica en pantalla.

Quan ens truqui li informarem de si és possible o no i pactarem el preu, la data i horaris de lliurament. En el moment de fer la comanda se li cobraran 20 €. El pagament d’aquests no significa una confirmació del lliurament sol·licitat. Si finalment es realitza aquest lliurament, depenent del preu pactat li retornarà o haurà d’abonar la diferència.

FORMES I TERMINIS DE LLIURAMENT:

En cas d’haver seleccionat l’opció de lliurament a domicili, el client rebrà la comanda al voltant de l’hora escollida.

8. PREUS, DESPESES I IMPOSTS

Els preus dels productes i serveis que es recullen en www.lorigen.cat són expressats en Euros llevat que s’expressi el contrari i estaran garantits durant el temps de validesa dels mateixos.

Els productes tenen l’IVA inclòs.

Despeses d’enviament: Les despeses d’enviament apareixen en el pas de “Enviament / recollida” del pagament. L’import variarà segons la modalitat d’enviament triada i s’indicarà desglossat en el preu total abans de confirmar la compra.

No hi ha altres despeses addicionals.

Els preus dels productes poden variar en qualsevol moment. En cas que le mercat ens obligui a fer un canvi de preu, el cost final serà comunicat a client en el procés de compra electrònica abans que aquest formalitzi la seva acceptació.

9. FORMES DE PAGAMENT

La forma de pagament per realitzar la compra és: Per targeta de crèdit o dèbit

Pot realitzar el pagament de manera immediata a través de la passarel·la de pagament segur SSL del nostre Banc. Si fos necessari realitzar qualsevol devolució o cancel·lació de la comanda, l’import es reemborsarà a través de la mateixa targeta de pagament. Les dades tant personals com bancaris seran protegits amb totes les mesures de seguretat establertes per l’empresa d’acord amb el que exigeix ​​el Reglament Europeu de Protecció de Dades i amb total confidencialitat.

10. GARANTEIX DELS PRODUCTES

L’Origen garanteix que els plats es cuinen amb ingredients cent per cent frescos i sense additius. Plats per consum immediat. Si el client ho desitja, pot congelar-los.

11. POLÍTICA DE DEVOLUCIONS I DESISTIMENT

Els productes que es lliuren són aliments cuinats. Amb la realització de la contractació del servei l’usuari accepta i consisteix que un cop rebuts els plats no podrà exercir el dret de desistiment el que implica que no podrà tornar-los.

12. RESPONSABILITAT I EXONERACIÓ DE RESPONSABILITAT

El consumidor i usuari té dret a la reparació del producte, a la seva substitució, a la rebaixa del preu o a la resolució de el contracte, segons el que estableix el capítol II Tít. IV Llibre II de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris. Si el producte no és conforme amb el contracte, el consumidor podrà optar entre la reparació o la substitució del producte, sent ambdues gratuïtes per al consumidor, les quals es duran a terme en un termini de temps raonable en funció de la naturalesa dels productes i la finalitat a la qual estiguessin destinades. Si conclosa la reposició i lliurat el producte, aquest segueix sent no conforme a el contracte, el consumidor podrà exigir la seva substitució, la rebaixa del preu o la resolució del contracte. Observacions concretes referent a això:

Si és per causes imputables a l’Origen, com el trencament de l’envàs durant el transport, pèrdua o sostracció d’algun dels plats durant el transport o fallada de conservació d’un plat, L’Origen reposarà al més aviat el plat defectuós o que falti en la comanda, sempre que hi hagi disponibilitat de el mateix o un altre de característiques similars i el client tingui el seu domicili a Osona. Si no es dóna cap d’aquestes situacions, es retorna l’import del plat i es lliura al client un Cupó Descompte per al següent comanda.

L’Origen no es responsabilitza de l’estat del plat un cop lliurat a el client, quan aquest no hagi seguit les recomanacions de conservació del producte en refrigeració i / o congelació i procés de descongelació.

L’Origen podrà suspendre, retirar o Cancel·lar parcialment o totalment a els serveis sotmesos a contractació en qualsevol moment i sense necessitat d’avís previ. La previsió anterior no afectarà aquells serveis que estan reservats per a usuaris registrats o que són objecte de contractació prèvia i que es regiran per les seves condicions específiques.

13. ATENCIÓ A EL CLIENT I RECLAMACIONS

Per interposar qualsevol queixa o reclamació davant l’Origen el client haurà de dirigir-se al departament d’atenció a client bé al número de telèfon 93 850 72 94, o bé a través de l’adreça de correu electrònic [email protected] Per tramitar les reclamacions relacionades amb les incidències indicades en el punt 11, demanem al client que prengui fotos del plat en mal estat o de l’envàs en cas de que estigui trencat o defectuós i la remeti al nostre Departament d’Atenció al Client juntament amb la reclamació per escrit. Segons la Resolució de litigis en línia en matèria de consum de la UE i d’acord amb l’Art. 14.1 del Reglament (UE) 524/2013, l’informem que la Comissió Europea facilita a tots els consumidors una plataforma de resolució de litigis en línia que es troba disponible en el següent enllaç: http://ec.europa.eu/consumers/ODR/.

14. LEGISLACIÓ APLICABLE

Les condicions presents es regiran per la legislació espanyola vigent. La llengua utilitzada serà el Castellà o Català. En cas d’haver de recórrer als tribunals per dirimir qualsevol controvèrsia entre les parts, si l’usuari és consumidor, són aplicables els Jutjats i Tribunals del nostre zona.